Talisman: Żniwiarz - gra planszowa

Cena 73,90 zł
Brutto
Wysyłka GRATIS!
Ilość
Obecnie brak na stanie

Oferowane gry mamy w magazynie. Jeżeli możesz grę dodać do koszyka, oznacza to, że jest u nas i czeka tylko na Twoją decyzję.

Przyjmujemy płatności przez PayU i Przelewy24. Wysyłamy zawsze w ciągu 24 godzin z wyjątkiem weekendów i świąt, tylko na terenie Polski.

Jeśli po zakupie rozmyślisz się, możesz zwrócić grę w ciągu 14 dni. Przyjmiemy nie pytając o powody i zwrócimy pieniądze. Warunkiem jest jedynie zwrot gry w nienaruszonym stanie, w zafoliowanym fabrycznie opakowaniu.

Jesteśmy też na Allegro (100% poleceń, zadowolenie 5/5)

 

Polityka prywatności

  Warunki dostawy

 

Zwroty i reklamacje

Talisman: Żniwiarz

Jeśli zastanawiasz się, co kupić jako pierwszy dodatek do "Talisman: Magia i Miecz", radzimy wybrać właśnie "Żniwiarza". Za niewielką cenę praktycznie podwaja talię kart Przygód, dodaje 26 kart Czarów oraz czterech nowych Poszukiwaczy wraz z odpowiednimi, świetnie dopracowanymi, figurkami:

  • Mroczna Kultystka: postać z gruntu zła i niemożliwa jest zmiana jej charakteru na dobry. Przez wielu graczy uważana za niezwykle potężną, ponieważ po każdej zwycięskiej walce otrzymuje (zależnie od rzutu kostką) dodatkowy żeton Losu, Życia, Siły, Mocy, złoto lub zaklęcie, zatem rozwija swoje moce bardzo szybko.
  • Rycerz: postać zawsze dobra i nie da się tego zmienić kartą charakteru. Rozpoczyna grę wyposażony w miecz i zbroję (dobierane z kart Ekwipunku). Nie może atakować dobrych Poszukiwaczy (chyba, że zdobył Koronę Władzy).
  • Mędrzec: przez całą grę, od początku, posiada co najmniej jedno zaklęcie, a kiedy rzuca kostką za ruch, może zignorować wynik i rzucić ponownie (wynik drugiego rzutu już jest ostateczny). Może także w każdej chwili podejrzeć pierwsze karty z talii Przygód i Zaklęć.
  • Kupiec: jego specjalnością jest oczywiście handel i na polach Wioski, Targowiska i Dnia Targowego może wymienić posiadany przedmiot na złoto lub dowolny inny przedmiot z talii Ekwipunku. Posiadanego złota może użyć, by wymykać się smokom i potworom. Zaczyna grę posiadając 5 szt. złota.

Jednak najciekawszy element wprowadzany przed dodatek to niezależny "gracz" w postaci Mrocznego Żniwiarza we własnej osobie przemierzającego Krainy. Posiada własną figurkę i za każdym razem, kiedy któryś z graczy wyrzuci "jedynkę", po zakończeniu tury wciela się w Żniwiarza i rzuca kostką w jego imieniu. Spotkanie z nim na jednym polu najczęściej kończy się natychmiastową śmiercią Poszukiwacza, ale bywa i tak, że otrzymamy od niego dodatkowe punkty lub zaklęcia. 

Perspektywa spotkania ze Smiercią powoduje, że przewidywalna dotychczas rozgrywka staje się bardzo emocjonująca. Czy spojrzysz śmierci w oczy?

Dodatkową atrakcją jest rozbudowana Jaskinia Czarownika i talia 12 kart zadań, jakie możemy dla niego wykonać.

Powietrze przesiąka nieziemskim chłodem. Czarodziej przerywa lekturę pradawnego tomiszcza i nerwowo spogląda przez ramię. Wojownik, dobywając swój potężny miecz, odczuwa nieznany strach. Na Krainy padł cień. Śmierć we własnej osobie podróżuje po gościńcach. Widmo Ponurego Żniwiarza wisi nad każdym posunięciem Poszukiwaczy: czy w takich okolicznościach uda im się wypełnić swe epickie zadania?

Zmagania o Koronę Władzy nigdy nie były bardziej niebezpieczne!

Galakta
5902259205500

Parametry

Rodzaj
Dodatek
Czas rozgrywki
kilka godzin
Minimalny wiek
12 lat
Minimalna Ilość graczy
2
Maksymalna ilość graczy
6

Zobacz także

Jak wygląda u nas zamówienie gry "Talisman: Żniwiarz"?

Przyjmujemy płatności za pośrednictwem bramek PayU i Przelewy24 oraz za pobraniem, a wysyłamy do paczkomatów Inpost oraz bezpośrednio do domu kurierem - również Inpost. Z tym przewoźnikiem nigdy nie zdarzyło nam się zgubienie ani uszkodzenie zawartości.

Zwykle kilka egzemplarzy mamy już spakowanych do pudełek, więc po wypełnieniu formularza dostawy i płatności tylko zaklejamy i dodajemy etykietę z adresem. Pakujemy wykorzystując ekologiczne, biodegradowalne "chrupki" i dobrze zabezpieczamy przed zgnieceniem.

Jeśli zamówisz:

do 12:00 w poniedziałki, wtorki i czwartkipaczka wyjedzie jeszcze tego samego dnia, zwykle ok. 13-tej
do 8:00 w środy i piątki
w pozostałych godzinach paczka wyjedzie najpóźniej ok 8 rano następnego dnia roboczego.

Zarówno przesyłki paczkomatowe jak i kurierskie dochodzą na drugi dzień po wysłaniu (w 99% przypadków). Nasz pomocnik Pispiza* mówi, że jeśli zamówisz teraz, dostaniesz grę pojutrze

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń: +48 518 102 074

*Pispiza - w języku Indian Lakȟóta piesek preriowy, zwierzątko znane ze swojego sprytu, zapobiegliwości i zaradności. U nas - sprytny i zaradny elektroniczny pomocnik, który uzupełnia nasze zapasy i dba o wysyłkę na czas.