• Talisman: Żniwiarz
  • Ilość graczy:2-6 graczy
  • Minimalny wiek: od 12 lat
  • Czas gry:2 godz.

Talisman: Żniwiarz

Opis
Dane techniczne
Wysyłka i zwrot
Dlaczego warto kupić u nas

Jeśli zastanawiasz się, co kupić jako pierwszy dodatek do "Talisman: Magia i Miecz", radzimy wybrać właśnie "Żniwiarza". Za niewielką cenę praktycznie podwaja talię kart Przygód, dodaje 26 kart Czarów oraz czterech nowych Poszukiwaczy wraz z odpowiednimi, świetnie dopracowanymi, figurkami:

  • Mroczna Kultystka: postać z gruntu zła i niemożliwa jest zmiana jej charakteru na dobry. Przez wielu graczy uważana za niezwykle potężną, ponieważ po każdej zwycięskiej walce otrzymuje (zależnie od rzutu kostką) dodatkowy żeton Losu, Życia, Siły, Mocy, złoto lub zaklęcie, zatem rozwija swoje moce bardzo szybko.
  • Rycerz: postać zawsze dobra i nie da się tego zmienić kartą charakteru. Rozpoczyna grę wyposażony w miecz i zbroję (dobierane z kart Ekwipunku). Nie może atakować dobrych Poszukiwaczy (chyba, że zdobył Koronę Władzy).
  • Mędrzec: przez całą grę, od początku, posiada co najmniej jedno zaklęcie, a kiedy rzuca kostką za ruch, może zignorować wynik i rzucić ponownie (wynik drugiego rzutu już jest ostateczny). Może także w każdej chwili podejrzeć pierwsze karty z talii Przygód i Zaklęć.
  • Kupiec: jego specjalnością jest oczywiście handel i na polach Wioski, Targowiska i Dnia Targowego może wymienić posiadany przedmiot na złoto lub dowolny inny przedmiot z talii Ekwipunku. Posiadanego złota może użyć, by wymykać się smokom i potworom. Zaczyna grę posiadając 5 szt. złota.

Jednak najciekawszy element wprowadzany przed dodatek to niezależny "gracz" w postaci Mrocznego Żniwiarza we własnej osobie przemierzającego Krainy. Posiada własną figurkę i za każdym razem, kiedy któryś z graczy wyrzuci "jedynkę", po zakończeniu tury wciela się w Żniwiarza i rzuca kostką w jego imieniu. Spotkanie z nim na jednym polu najczęściej kończy się natychmiastową śmiercią Poszukiwacza, ale bywa i tak, że otrzymamy od niego dodatkowe punkty lub zaklęcia. 

Perspektywa spotkania ze Smiercią powoduje, że przewidywalna dotychczas rozgrywka staje się bardzo emocjonująca. Czy spojrzysz śmierci w oczy?

Dodatkową atrakcją jest rozbudowana Jaskinia Czarownika i talia 12 kart zadań, jakie możemy dla niego wykonać.

Powietrze przesiąka nieziemskim chłodem. Czarodziej przerywa lekturę pradawnego tomiszcza i nerwowo spogląda przez ramię. Wojownik, dobywając swój potężny miecz, odczuwa nieznany strach. Na Krainy padł cień. Śmierć we własnej osobie podróżuje po gościńcach. Widmo Ponurego Żniwiarza wisi nad każdym posunięciem Poszukiwaczy: czy w takich okolicznościach uda im się wypełnić swe epickie zadania?

Zmagania o Koronę Władzy nigdy nie były bardziej niebezpieczne!

Dane techniczne

Wersja językowa Polska (PL)
Waga 0.20 kg
Wydawca Galakta

Te planszówki mogą Cię zainteresować: