Talisman: Miasto - gra planszowa

Cena 159,90 zł
Brutto
Wysyłka GRATIS!
Ilość
Zamów teraz, a dostarczymy

Oferowane gry mamy w magazynie. Jeżeli możesz grę dodać do koszyka, oznacza to, że jest u nas i czeka tylko na Twoją decyzję.

Przyjmujemy płatności przez PayU i Przelewy24. Wysyłamy zawsze w ciągu 24 godzin z wyjątkiem weekendów i świąt, tylko na terenie Polski.

Jeśli po zakupie rozmyślisz się, możesz zwrócić grę w ciągu 14 dni. Przyjmiemy nie pytając o powody i zwrócimy pieniądze. Warunkiem jest jedynie zwrot gry w nienaruszonym stanie, w zafoliowanym fabrycznie opakowaniu.

Jesteśmy też na Allegro (100% poleceń, zadowolenie 5/5)

 

Polityka prywatności

  Warunki dostawy

 

Zwroty i reklamacje

Talisman: Miasto

Miasto jest całkiem dobrym pierwszym rozszerzeniem do Talismanu, ale swoje zalety naprawdę pokazuje w połączeniu z innymi dodatkami. To tu uzupełnimy ekwipunek o taki przydatny sprzęt jak topór wojenny (+3 do siły) lub magiczne pierścienie, przed wyruszeniem na wyprawę w góry lub podziemia. Jeśli losowość rozgrywki była dla Ciebie problemem, "Miasto" przeważa szalę na korzyść strategii i planowania, ponieważ na straganach i w sklepach kupić można wszelkie towary, jeśli tylko masz w sakiewce złoto. A jeśli nie masz? Zawsze możesz zostać łowcą nagród, bo w miejskiej bramie wywieszono listy gończe. Kto pierwszy, ten lepszy!

Pośród wysokich wież i tętniących życiem ulic, liczne sklepy oferują różnorakie zbroje, oręż, wierzchowce i inne towary. Można tutaj nabyć zaczarowane przedmioty, mikstury oraz zaklęcia. Pobierając właściwe nauki można wzmocnić ciało i umysł, a przepowiednie pozwolą poznać swój los.

"Miasto" zawiera dodatkową, narożną planszę, którą dostawia się do planszy gry podstawowej. Nowy obszar wypełniony jest uliczkami, bulwarami, placami i mrocznymi zaułkami, w których na straganach i w sklepikach nabyć można wszystko, o czym Poszukiwacz może zamarzyć. Można też stracić gotówkę, a nawet wylądować na dłuższy czas w miejskim lochu...

Dodatek "Talisman: Miasto" wzbogaca też grę o sześć nowych postaci:

  • Łowca Nagród - ilekroć pokona przeciwnika, otrzymuje sztukę złota. Jeśli przeciwnik miał inny charakter niż Łowca (który startuje jako postać zła), do nagrody dochodzi kolejna sztuka złota. Ale to nie wszystko: jeżeli walka zakończy się remisem, uznaje się i tak zwycięstwo Łowcy. A niezależnie od wszystkiego, od Poszukiwacza stojącego na tym samym polu Łowca może zabrać jedno trofeum i dołączyć do własnych.
  • Majsterkowicz - na starcie może wybrać sobie trzy dowolne przedmioty z talii Ekwipunku. A te, które posiada, może zamienić w automatycznych Przyjaciół, dzięki czemu nie zajmują "miejsca bagażowego". Podobnie każdego napotkanego Konstruktora może zamienić w automatycznego Przyjaciela.
  • Włamykotka - zamiast kupować przedmioty jak każdy, może próbować je ukraść, choć skuteczność przedsięwzięcia zależy od posiadanej Mocy. A kiedy znajdzie się na polu z dwiema lub więcej kartami, może je rozpatrzeć w dowolnej kolejności.
  • Szynkara - rządzi w Gospodzie, gdzie zamiast rzucać kostką, może po prostu wybrać sobie wynik losowania. Jeżeli podczas ruchu napotka innego Poszukiwacza, może tam swój ruch zakończyć, a następnie odebrać mu jedną sztukę złota, i to dopiero na początek, bo następnie Poszukiwacz musi losować, czy nie odda Szynkarce czegoś więcej... Szynkara rozpoczyna grę z 5 Eliksirami, które losuje z talii.
  • Elementalista - jego specjalną cechą jest znacznik Losu, który dodaje mu 4 punkty do (zależnie od dokonanego na początku każdej tury wyboru) Siły lub Mocy. Dodatkowo, wrogie żywiołaki pokonuje niejako automatycznie i bez walki, kolekcjonując je jako trofea.
  • Szpieg - podczas każdej tury może zerknąć na pierwszą kartę z każdej talii, a także, w dowolnej chwili, podejrzeć Zaklęcia posiadane przez każdego z graczy. Dodatkowo, zamiast rzucać kostką i przemieszczać się o odpowiednią liczbę pól, może "teleportować się" na pole zajmowane przez dowolnego z Poszukiwaczy. Charakter posiada zły.

Dla odważnych podróżników poszukujących Korony Władzy, Miasto jest miejscem, w którym drzemie wielki potencjał, ale i równie wielkie zagrożenie. Przemierzając ulice, przyjezdni niechybnie napotkają najlepszych rzemieślników oraz zamożnych kupców, ale i bezwzględnych przestępców czy tajemniczych nieznajomych.

Galakta
5902259205579
3 Przedmioty

Parametry

Rodzaj
Dodatek
Czas rozgrywki
kilka godzin
Minimalny wiek
13 lat
Minimalna Ilość graczy
2
Maksymalna ilość graczy
6

Jak wygląda u nas zamówienie gry "Talisman: Miasto"?

Przyjmujemy płatności za pośrednictwem bramek PayU i Przelewy24 oraz za pobraniem, a wysyłamy do paczkomatów Inpost oraz bezpośrednio do domu kurierem - również Inpost. Z tym przewoźnikiem nigdy nie zdarzyło nam się zgubienie ani uszkodzenie zawartości.

Zwykle kilka egzemplarzy mamy już spakowanych do pudełek, więc po wypełnieniu formularza dostawy i płatności tylko zaklejamy i dodajemy etykietę z adresem. Pakujemy wykorzystując ekologiczne, biodegradowalne "chrupki" i dobrze zabezpieczamy przed zgnieceniem.

Jeśli zamówisz:

do 12:00 w poniedziałki, wtorki i czwartkipaczka wyjedzie jeszcze tego samego dnia, zwykle ok. 13-tej
do 8:00 w środy i piątki
w pozostałych godzinach paczka wyjedzie najpóźniej ok 8 rano następnego dnia roboczego.

Zarówno przesyłki paczkomatowe jak i kurierskie dochodzą na drugi dzień po wysłaniu (w 99% przypadków). Nasz pomocnik Pispiza* mówi, że jeśli zamówisz teraz, dostaniesz grę pojutrze

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń: +48 518 102 074

*Pispiza - w języku Indian Lakȟóta piesek preriowy, zwierzątko znane ze swojego sprytu, zapobiegliwości i zaradności. U nas - sprytny i zaradny elektroniczny pomocnik, który uzupełnia nasze zapasy i dba o wysyłkę na czas.